0 oy
193 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar wporselen kaplama yaptırmıştım .kaplamanın altındaki dişlerin çürüyüp curumedigini nasıl anlariz

2 Cevaplar

0 oy
(1,338 puan) tarafından
Ağrı , sızı , koku vb şikayetler varsa dr anlayabilir . Arkadaşımın kaplama da minik bi boşluk açıp bakmıştı çürük başladığı için tedavi sonrası yeniden yaptırmıştı . Benim de kaplama 10 senedir yaklaşık 
tarafından
şekerli vs yiyince ağrı oluşabiliyor,
-Reklam-
0 oy
tarafından
BM de 3 yıldır yapmışım şuan iyi gidiyor on dişim 
tarafından
Bendede on diş canım .şekerli vs yiyince bı ağrı oluyormu .
tarafından
Yok hayır hiç bosey yok ama bn özelde yaptım mesela arka dişim devlet de yapmıştım o ağrı yapiyor çikolata falan yerken

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 695 göst.
17 Mart 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gentle Avenger (3,756 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 99 göst.
0 oy
2 cevap 139 göst.
19 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Hayalimsen34 (215 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 175 göst.

Kategoriler


1,512,808 soru

24,674,048 cevap

367,433 kullanıcı

...