0 oy
205 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (242 puan) tarafından
Kizlar merhaba. Persembe gunu 37 haftalik olacagim kontrole gidecegim

 Devlette dogum yapacagim. Bebegin kilosu gelisimi vs iyiydi. Acaba persembe gunu gidince dogum icin gun verir mi? Bu ikinci hamileligim olacak sezeryan olacak.

1 cevap

0 oy
(5,792 puan) tarafından
Verilir bence 38 haftalık için veriliyor dıys bıloyorum 
(242 puan) tarafından
Ozeldemi yaptin ozelde mi canim
(5,792 puan) tarafından
Devlet hastanesinde yaptım canm
(242 puan) tarafından
Persembe gunu 37+0 olacagim ya diger hafta  persembe 38+0  olacagim yani 38 haftaya gircem
 Ozman haftaya persembeden snra olursa olur dmi
(5,792 puan) tarafından
:)) 23 marta doğum için gub verir bence canım hayırlısı olsun bana da haber ver merak eetim hakikaten :))
(242 puan) tarafından
Ay hadi insallah:) mutlaka yazarim canim cevaplarin icin sagol♥️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 521 göst.
9 Mayıs 2019 Aile & Aşk kategorisinde iremm oktayy (62 puan) tarafından soruldu
+2 oy
7 cevap 817 göst.
14 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 157 göst.
11 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde Prensannesi26 (248 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 144 göst.
31 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Gülnurknd (140 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,423 soru

24,668,891 cevap

367,152 kullanıcı

...