Kalıcı ama çiçeksi parfüm önerisi istiyorum arkadaşlar bargello dan aldım bin pişman oldum avon oriflame olabilir başka markalarda ama baymayan bugün dışarıya çıkarken sıktım kardeşim kızdı daraldım dedi bende bidaha kullanmak istemiyorum gerçekten de ağır kokusu kullanana saygım var o ayrı şimdiden teşekkür ediyorum
1,512,519 soru
24,670,265 cevap
367,213 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın