0 oy
406 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,852 puan) tarafından

Bir haftadır geceleri böyle şeyler yapıyorum image

image


5 Cevaplar

0 oy
(544 puan) tarafından
Harika görünüyor afiyet olsun ❤️
(1,852 puan) tarafından
Teşekkür ederim birlikte olsun
-Reklam-
0 oy
(2,984 puan) tarafından

Sonra da bu kiloları nasıl vereceğiz kızlar akıl verin postları :P

(1,852 puan) tarafından
Ben yemiyorum aşkım sadece kendime yuvarlak olanları yaptım bitter çikolata tarçın kakao var içinde. tam buğday unuyla yaptım hepsinide.
0 oy
tarafından
Bende az önce kıbrıs tatlısı yaptım yarına mısafırım gelecek dıye ya geç oldu yaptım blendır falan calıstırdım inşallah dedım fazla ses gıtmemıstır dıye vicdanen rahat degılım hıc
(1,852 puan) tarafından
Olmuş artık canım üzme kendini çocukla gündüzleri zor yetişiyor mecbur kalmışsın
0 oy
(3,571 puan) tarafından
Alttaki şekerli mi canım :) 
(1,852 puan) tarafından
Evet :)
0 oy
(1,122 puan) tarafından
Çok güzel görünüyorlar ben geceleri bebek sallamaktan serseme dönüyorum başka hatunlar tepsi tepsi kurabiye yapıyor maşallah ☺ 
(1,852 puan) tarafından
Annem yanındaydı canım ya emin ol bende yalnızken öyleyim yani yalnız değilsin
(1,122 puan) tarafından
Sevineyim mi buna üzüleyim mi bilemedim ☺ şaka bi yana gerçekten uyku olayı beni mahvediyor şu an bile hala sallıyorum ııııı deyip duruyo uykuya direniyor resmen ☺ canları sağolsun napalım  ❤
(1,852 puan) tarafından
Kaç aylık bebiş
(1,122 puan) tarafından
13,5 :)

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 993 göst.
17 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,568 göst.
25 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
8 cevap 664 göst.
0 oy
4 cevap 314 göst.
7 Haziran 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...