Nasılsınız kızlarr ben uyandığımdan beri yeni oturdum
Oğlum çok şükür uyudu eşim evde değil bende bir keyif yapayım dedim
☺️
Ayyyy fincanın ne hoşşşs anammm
Smdide bir çay demledim
cayyy keyfi yapıyorum ☺️☺️☺️
Afiyet olsun
1,512,690 soru
24,672,344 cevap
367,335 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın