2 buçuk yaşında oglum bazen kızıyorum bazen yapma diye sesimi yükseltiyorum sonra oturup aglyıorum
Ben vuruyordum artik kendimi tutuyorum cok yaramaz ayni disari cikartsam iceri girmez girse cikmaz cok huysuz bi cocuhum var ama olsun yapcak bsy yok
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın