0 oy
439 göst.
Diğer kategorisinde (3,818 puan) tarafından
Biraz sesimi yukselttim uyumuyor diye bana. Dedi daha çocuk meselesini açma ben 2.cocuk istemiyorum. Buna bakamıyoruz bağırıyon. Ona nasıl bakacaz az önce de diyo 2. Çocuk yapalım.  Temmuz da k.kardesimin düğünü var düğünden snra yapalım diyo. Ama ben istemiyorum dedim henüz kızımın tuvalet eğitimi yoktur ve sen öyle dedin bana dedim...

2 Cevaplar

+2 oy
tarafından
O onu dedi bu bunu dedi yerine kızını uyuttuktan sonra oturup konuşun ortak karar verin ne yapacaginiza kırılıp üzülüp trip atmak çözüm değil iletişimle halledin
(3,818 puan) tarafından
Hakilsin canim
(16,379 puan) tarafından
Arkadaşa katılıyorum.trip atmak yada laf sokmak yerine güzelce yapın kahvenizi oturun ciddi şekilde konuşun
(3,818 puan) tarafından
Yok ben istemiyorum dedim zaten
-Reklam-
0 oy
(1,276 puan) tarafından
Çocuk yapmak kolay da ani kararla yapalım / yapmayalım denecek bir konu değil bence.  Eşiniz ile oturup sonrasını iyice düşünüp karar verirseniz daha iyi olur. Hakkınızda hayırlısı olsun. 
(3,818 puan) tarafından
Amin canım inşallah yok. Ben henüz hazır değilim 2.ye
(1,276 puan) tarafından
O zaman gönlünüzce olsun. Her bebek geleceği zamanı biliyor :)
(3,818 puan) tarafından
Amin. Canim Allah razı olsun ☺️❤️

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,252 göst.
0 oy
3 cevap 379 göst.
0 oy
9 cevap 1,046 göst.
21 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Musab (1,058 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 595 göst.
23 Nisan 2023 Aile & Aşk kategorisinde Mihrenur77 (25 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...