0 oy
219 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Görümceyle eskiden samimiydi sonra bana bir ton laf etti şimdi ne çok samimi ne çok mesafeli tim ortada bişey merhaba hoşgeldin havadan sudan açıkçası çokta umrumda değil oğlusuameliyat olmuş çok seviyorum sıpayı evlendiğimde 5 yaşındaydı şuan 9 yaşında geçmiş olsuna gitmek istiyorum ama bilemedim gideyim mi? 

6 Cevaplar

0 oy
(5,191 puan) tarafından
Aman git n'olacak geçmiş olsun der biraz oturur kalkarsın 
tarafından
Değil mi ne biliyim gitmek istedim de annem ne o öyle iyi isin kötü mü dedi bende çocuk için dedim
-Reklam-
0 oy
(1,394 puan) tarafından
Git tabiki gidilir yani
0 oy
(13,351 puan) tarafından
Bence git kötü gün dostu ol diğer günler görüşmessiniz 
0 oy
(27,117 puan) tarafından
Ee gidilir tabi kiz. O çocuğun hatırına yine gidilir. Böyle şeylerde kırgınlıklar unutulur. Çok büyük bişey değilse tabi 
0 oy
(2,410 puan) tarafından
Git git bişey kaybetmezsin her kes kendine yakışanı yapar sonuçta fazla oturmazsın olur biter 
0 oy
(6,043 puan) tarafından
İstiyorsan git tabi dayısı da gelsin. Çocuk sonuçta ve hastalık söz konusu gidebilirsin

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 218 göst.
+1 oy
7 cevap 352 göst.
2 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde Birprensannesiiii (1,155 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 621 göst.
0 oy
4 cevap 500 göst.
19 Nisan 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,957 cevap

367,259 kullanıcı

...