0 oy
232 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (9,259 puan) tarafından
Kızlar en iyi blender seti hangisi kullanıp memnun kaldığınız var mı?

5 Cevaplar

0 oy
(11,989 puan) tarafından
Arzum kulanıyom ben geçen sene aldım memnun kaldım 
(9,259 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım.
(11,989 puan) tarafından
Rica ederim canım
-Reklam-
0 oy
(2,147 puan) tarafından
Arzum aldım çok güzel kulanisli.
(9,259 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım.
(2,147 puan) tarafından
Rica ederim canım
0 oy
(617 puan) tarafından
Arzum var bendede 
(9,259 puan) tarafından
Herkeste Arzum varmış eşim de Arzumdan bi set gösterdi ben de sizlere sormak istedim.
(617 puan) tarafından
Ben schafer almıştım bozuk çıktı onu geri verdim Arzum aldım gayet güzel 3 aydır kullanıyorum
0 oy
(1,052 puan) tarafından
Sinbo almada hangisini alırsan asl çabuk bozuluyor iki tane  almış biri olarak  suan arzum kullanıyorum 
(9,259 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım eşim de Arzum set gösterdi  ben de sizlere sormak istedim iyi ki sormuşum.
0 oy
(1,598 puan) tarafından
Bosch marka kullanıyorum çok memnunum beyaz eşya çeyiz setiyle almıştık 4 yıl once
(9,259 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım benim beyaz eşyalarım da Bosch güzel gerçekten.
(1,598 puan) tarafından
Evet. İnstgramdan bir tarif gördüm. Herkes yaparken blendirim bozuldu falan yazmış. Eşim de dinlendirerek yap bişey olmaz dedi. Yaptım benimkine hicbirsey olmadı maşallah. İyi gercekten

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 307 göst.
0 oy
6 cevap 363 göst.
8 Aralık 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Minikanne (3,853 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 503 göst.
18 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Nane.Limon (13,632 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 379 göst.
27 Şubat 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Karcicegi (1,446 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,379 soru

24,668,398 cevap

367,122 kullanıcı

...