0 oy
236 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Oğlum iki ay sonra üç yaşına girecek sürekli kabız oluyor zorla yemek yiyen az yiyen bir çocuk hep böyleydi doktora gittik duphalac önerdi ama ise yaramadi daha doğrusu anlık yaradı sürekli kullanmak istemedim 

Her gün yapar ama az yapar herhangi bi ağrı çatlak vs yok tamamen beslenmesi ile ilgili yemiyor çünkü. 

Enterogermina kullansam acaba sürekli mi devam etmeliyim ne kadar kullanırım ve kabızlığa iyi gelir mi 

1 cevap

0 oy
(2,161 puan) tarafından
O marka olmak zoruna değil eczanelerde daha uygun fiyata bir sürü probiyotik var içerik aynı 
tarafından
Teşekkürler bı sorayım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 272 göst.
0 oy
7 cevap 634 göst.
15 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Duru. (127 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 464 göst.
9 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde EsleminAnnesi (3,100 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 183 göst.
12 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Kbraaa.a (54 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,577 soru

24,671,029 cevap

367,262 kullanıcı

...