1.tipte bir ayakkabım vardı yıllar önce çok severdim ama üstteki kalın şeritin kenarları çok kötü vuruyordu ayağa buda vururmu bilmiyorum
Kız açık söylemek gerekirse hiç biri daha şık daha güzel olanlar var
1,512,779 soru
24,673,655 cevap
367,413 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın