1.tipte bir ayakkabım vardı yıllar önce çok severdim ama üstteki kalın şeritin kenarları çok kötü vuruyordu ayağa buda vururmu bilmiyorum
Kız açık söylemek gerekirse hiç biri daha şık daha güzel olanlar var
1,512,774 soru
24,673,560 cevap
367,410 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın