1.tipte bir ayakkabım vardı yıllar önce çok severdim ama üstteki kalın şeritin kenarları çok kötü vuruyordu ayağa buda vururmu bilmiyorum
Kız açık söylemek gerekirse hiç biri daha şık daha güzel olanlar var
1,512,825 soru
24,674,406 cevap
367,449 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın