0 oy
268 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde tarafından
Kalitesi nasıl canlar

4 Cevaplar

0 oy
(2,432 puan) tarafından
İlk defa yaptım yarın gelecek ürünlerim arkadaşım devamlı alışveriş yapıyor memnun baya fiyatları uygun diye
tarafından
Tamam canm benım saol
-Reklam-
0 oy
tarafından
Sadece 1 kere jean aldim gayet iyi geldi beklemiyodum bu kadar iyi olacagini 
tarafından
Teşekkürler cnm benim
0 oy
tarafından
Mallari değişiyor bi etek siparis verdim hic guzwl gelmedi elbise siparis verdim o güzel geldi malları iyi değişim yok sadece o biraz tereddutte bırakıyor insanı 
tarafından
İkili takım tunik nasıl acaba
tarafından
Ben kardesime 2li alt ust sipariş verdim ustu guzeldi alti bezdi bildigin kumadina dikkat ederek al foto yokmu
0 oy
(5,290 puan) tarafından
Ben varım çok uygun hem kaliteli tavsiye ediyorum 
tarafından
Teşekkürler ;)

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 290 göst.
4 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Melek727272 (254 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 375 göst.
6 Mayıs 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 332 göst.
23 Ağustos 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Bn bir anneyim (224 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 555 göst.
23 Mayıs 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,423 soru

24,668,891 cevap

367,152 kullanıcı

...