Açık kapıya başvuru yapmıştım böyle nakit para ödeneği çıkmış ama nereden Alicam ben bu parayı başvuru yaparken IBAN istemedi PTT kurum odemelerine baktım orada da yok birşey acaba sosyal yardımlaşma yerinden mi almam gerekiyor bu parayı bilgisi olan var mı
1,512,182 soru
24,666,006 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın