0 oy
285 göst.
Diğer kategorisinde (2,954 puan) tarafından
Kızlar kızımda egzemada var güvenemıyorum kalıtesıne güvendiğiniz memnunum dedıgınız bi saç spreyi varmı

2 Cevaplar

0 oy
(2,954 puan) tarafından
Kızzlaarr          
-Reklam-
0 oy
(670 puan) tarafından
Valla canım ben Dalinin kullanıyorum güzel açıyor saçı kıvırcık kızım çünkü ama egzama var diyorsun bence doktora sorup öyle kullanmalısın biz ne desek boş
(2,954 puan) tarafından
Hm oyle yapayım o zmn canm teşekkür ederım

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 126 göst.
5 Temmuz 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mango (303 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 188 göst.
19 Aralık 2024 Güzellik-Bakım kategorisinde Sekerparemm (788 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 164 göst.
12 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 170 göst.
9 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Asel hira (1,754 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...