+1 oy
221 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Çocuğum 1 yasinda doğduğundan beri qrabayla Bi yere giderken kirmizi ışıkta durunca başlıyor ağlamaya bağırmaya araba hareket edince seviniyor gülüyor sizin çocuklarda böylemi Bi yere gitmeye korkuyorum artık istanbul gibi Bi yerde trafik çok mecbur araba duracak surekli

4 Cevaplar

+1 oy
(617 puan) tarafından
Aynen de böyle bide konsola yapışıyo inene kadar orda gidiyo ya
-Reklam-
0 oy
(11,233 puan) tarafından
Benimkiler de öyleydi :D hatta 3 yaşındaki oğlan bile bı ara ağlıyordu zamanla unuttular 
0 oy
tarafından
Böyle değiller. Ama ufaklık otobüsteyken durunca hemen inmek istiyo. Alışır seninki de zamanla
0 oy
(5,160 puan) tarafından
4 yaşında ve aynen araba durunca niye durdu gitsin diyor bir ara şoföre bile kızıyordu gitsene diye 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 214 göst.
5 Kasım 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde _Mimoza_ (3,233 puan) tarafından soruldu
+1 oy
0 cevap 106 göst.
19 Şubat 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 217 göst.
17 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 136 göst.
20 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde busr (3 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...