0 oy
995 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

Hiç böyle cıvıl cıvıl giymedim bu arada ilk olacak. 

20 Cevaplar

+4 oy
(1,579 puan) tarafından
Sadeliyi seven ben buna bakınca beynim sulandı 
-Reklam-
0 oy
(544 puan) tarafından
Çok karışık birde manav tezgahı gibi o ne
tarafından
Normalde hiç bu tarz giymem ama nedense beğendim cıvıl cıvıl olsun istiyorum önerebileceğiniz varmi
(544 puan) tarafından
Ben netten pek alışveriş yapmam ama kıyafette yiyecek desenleri hiç beğenmem
tarafından
Tamam canım
(2,228 puan) tarafından
Manav tezgahı :)))
0 oy
(9,269 puan) tarafından
Çok göz yorucu bence
0 oy
(617 puan) tarafından
Meyveli değilde çiçekli olabilir yada şekilli şeyler olabilir 
tarafından
Önerebileceğiniz var mı
(617 puan) tarafından
Kapalimisin
tarafından
Evet canım
(617 puan) tarafından
Ayyy bak tofissada Bi elbise var kodunu atıyorum arama yerine yaz da bak çok güzel
11094
0 oy
(2,984 puan) tarafından

Ama softa örtüsü gibi değil mi o meyveler ne öyle :ermm:

Desenli isterseniz ben size satayım bir kaç kez giyilmiş elbiselerin var 28 40 uyumlu :D

tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(1,014 puan) tarafından
Çok güzel ben çok severim renkli giyinmeyi herzaman
tarafından
Bir tek siz beğendiniz
(3,582 puan) tarafından
Bende çok beğendim çok güzel bence basenlerim olmasa elbise giymeyi seviyom ama güzel durmuyor bende
(1,014 puan) tarafından
Bence çok güzel bayram sonuçta cıvıl cıvıl ben hep renkli desenli giyinmeyi severim bunun gibi kaç tane elbisem var
(1,014 puan) tarafından
Kendin begendiyse milleti çokta takma milletin içi kararmış siyah alıyor herkes bayrama☺️☺️
tarafından
Evet begendim canım teşekkür ederim
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Çok fazla renkli benim tarzim hiç deil ama sen begendiysen giy ne olacak
tarafından
Kararsız kaldım ya
0 oy
(1,276 puan) tarafından
Renklerini beğendim cıvıl cıvıl renkler ama desenlerini ben tercih etmezdim. Seçim senin.. 
0 oy
(9,762 puan) tarafından
Çok renkli beğenmedim 
0 oy
tarafından
Sen beğendiysen al ama güzel değil canim kusura bakma 
0 oy
(6,080 puan) tarafından
Yine böyle renkli daha güzel elbiseler var bu bana göre göz yorucu açık mısın kapalı mı 
tarafından
Tesettürlü
(6,080 puan) tarafından
Nasıl bir eşarp düşünüyorsun
0 oy
(395 puan) tarafından
vallah ben çok beğendim canim çünkü seviyorum böyle cıvıl cıvıl elbiseleri 

yaz teması gibi ♡
tarafından
İlk defa böyle cıvıl cıvıl olsun istedim
0 oy
(5,430 puan) tarafından
Çok güzel. Beyaz spor ayakkabıyla da güzel olur. Beğendim
tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
tarafından
Tam bayramlık :-):-):-) bayram şekeri gibi 

Ama ben giymem böyle bir şey ☺️
tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(2,228 puan) tarafından
Çok karisik gözüm yoruldu :)
0 oy
(822 puan) tarafından
Cıvıl cıvıl olmak güzel ama bu elbise göz yoruyor 
0 oy
(15,831 puan) tarafından
Yok be hoş değil 
0 oy
(20,199 puan) tarafından
Mutfak masa örtüsü gibi geldi kız bana daha sade bir şey bak abla
tarafından
Hersye benzettiniz:)
0 oy
(4,908 puan) tarafından
Çabuk bikabilirsin güzel ama Bir süre sonra sanada sıkıcı gelecek bu elbise.nerden bikiyon dersen kendimden biliyorum 
0 oy
(7,140 puan) tarafından
Cok şeker yaa. Yaşına uygunsa al giy cnm ben cok beğendim valla
tarafından
25 yaşımdayım canim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 533 göst.
9 Haziran 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Elif_6060 (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 679 göst.
7 Nisan 2023 Moda kategorisinde Cansu880 (211 puan) tarafından soruldu
+1 oy
25 cevap 966 göst.
12 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Elsa (281 puan) tarafından soruldu
+2 oy
17 cevap 1,115 göst.

Kategoriler


1,512,756 soru

24,673,410 cevap

367,400 kullanıcı

...