0 oy
2,081 göst.
Diğer kategorisinde (9,214 puan) tarafından

image

image

image

soranlar vardı onun için paylaşıyorum rica ettiler bende söz verdim görürler inşallah ☺️ 

Ben çoookkk beğendim elbise kalite resmen kumaşı dokusu mükemmel laf söyleyen eşim de beğendi utandı:)) iyi oldu ona:D sadece beden olarak her zmn bir beden sipariş verirdim bunda da öyle yaptım tam beden olsaymis da olurmuş bir tık bol geldi ama seviyorum bol giyinmeyi zaten:) boy olarakta 1.70 ve üzeriyseniz kısa gelebilir ❤️

31 Cevaplar

0 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Yaaaa çok güzel bende seni bekliyor dum hsjshsjsj 

Ona göre alacak tım :-)güle güle kullan inşallah duruşu nasıl denedin mi 
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim kuzum ❤️ hemen denedim hemde:D tam benim istediğim gibi kumaşı keten ama ince yazlık terletmeyen bir kumaşı var çok hoş tavsiye ederim ama tam kalıp eğer bol sevmiyorsan
tarafından
Bol dediğin salaş mı duruyor ben bol severim ama omuz kısımları falan bol olsun istemiyorum omuzları tam olursa gerisi çuval olsun fark etmez benim için :-):-)
(9,214 puan) tarafından
Yok omuzlar değil cnm belden aşağısı
tarafından
Tamam dır o zaman çok teşekkür ederim ☺️❤️
-Reklam-
+1 oy
(1,408 puan) tarafından
Bende demiştim paylaşır mısın diye çok Çok güzelmiş güle güle kullan canım bende aynı yerden başka bir tane sipariş verdim bakalım nasıl gelecek :)
(9,214 puan) tarafından
Evet hatırladım seni cnm birkaç kişi daha söylemişti:) bu elbisenin kumaşı çok çok güzel bende ilk defa alışveriş yaptım bu siteden ama bundan sonra sürekli alırım:)
(1,408 puan) tarafından
Aynen canım benimde kardeşim almıştı çok güzel geldi bende duramadim aldım hemen :)
0 oy
tarafından
Güle güle sağlıkla giy canim 
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm ❤️
0 oy
(5,430 puan) tarafından
Güzel günlerde giyin
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤️
0 oy
tarafından
Guzel canm gule gule kullan hangi siteden
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim kuzum ❤️ fayaboutique
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Çok güzelmiş rengine bayıldım güle güle giy
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm ❤️
0 oy
(294 puan) tarafından
Ayyyy bayıldım kaç beden bu 
(9,214 puan) tarafından
38 cnm
0 oy
(6,080 puan) tarafından
Güle güle giy rengi çok.guzel
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤️
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Gule gule giy canim 
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim kuzum ❤️
0 oy
(1,292 puan) tarafından
Kumaşı güzel duruyor güle güle güzel günlerde giyin inşallah 
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤️
0 oy
(17,490 puan) tarafından

Çok harikaymış güle gğle giy :)

(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤️
0 oy
tarafından
Bende çok beğendim canım güle güle giy inşallah. Sana çok yakışacak eminim ❣️❣️
(9,214 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim güzel şeymam ❤️
0 oy
tarafından
Güle güle giy canım çok güzelmiş ya önü düğmeli olsa kesin alırdım :D
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim kuzum ❤️ nasılsın toparlaya bildin mi bebiş nasıl ☺️
tarafından
Çok sağol canım benim ♥️ Allah'a çok şükür iyiyiz herşeyi geçti ☺️ uykusuzluk ev iş
 yemeği yapmaya çalışma bebekli hayata alışmaya çalışıyorum çok güzel bunlar aslında Allah'ım jakeden herkese nasip etsin inşallah ♥️
(9,214 puan) tarafından
Aminn kızçem inşallah çok sevindim sağlıkla büyüt inşallah bebişini ❤️❤️
tarafından
Allah razı olsun canım ♥️
0 oy
(270 puan) tarafından
Hangi siteden aldın canm
(9,214 puan) tarafından
Fayaboutique cnm
0 oy
(6,791 puan) tarafından
Diğer attığın resimden daha hoş duruyor☺️ güzel günlerde giyin inşallah kuzum❤️❤️
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm ❤️☺️
0 oy
tarafından

Hayırlı olsun güle güle kullan inş

Çok güzel canm rengi müthiş 

Google den sitesi var mı 

(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm ❤️ evet internet sitesi var fayaboutique cnm
0 oy
(39,750 puan) tarafından
Çok güzelmiş nerden aldın 
(9,214 puan) tarafından
Fayaboutique cnm
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Ayy tam bir bayram bebişi olacaksın. Çok güzelmiş. Bu renklere bayılırım zaten. Hayırlı olsun canım. 
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim kuzum ☺️❤️
0 oy
(6,043 puan) tarafından
Üstünde de resmini qtsana canm 
(9,214 puan) tarafından
Atamam cnm görülme fazla olunca silinmiyo fotoğraf güzel duruyo ama tam tesettüre uygun
0 oy
(1,384 puan) tarafından
Ben çok beğendim güle güle giy cnm
(9,214 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm ❤️

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 640 göst.
3 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,111 göst.
0 oy
7 cevap 716 göst.
9 Şubat 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Enesinannesi_ (1,077 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 720 göst.
11 Mart 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,755 soru

24,673,400 cevap

367,400 kullanıcı

...