0 oy
295 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde tarafından
Galiba bayramlık alamayacağım oğluma çünkü hiçbir sitede hiçbir yerde takım bulamadım. Bulsam da ya çok pahalı ya da bedeni olmuyor. Kot pantolon alıcam onu da bulamadım. Var mı şöyle güvenilir bildiğiniz siteler? 3-4 yaş olacak kızlar. Şimdiden teşekkür ederim.

6 Cevaplar

0 oy
(11,233 puan) tarafından
Ben pazardan almıştım cnm 

Çıksın post 
tarafından
Olmazsa ben de pazardan alıyım bari
-Reklam-
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Uc bucuk yasinda ve 15 aylik ogluma salopet aldim dolaptan kiz nasil yok her sitede var lcw bak kupon takip et hepsinde var
tarafından
Yok ya bedenleri tükenmiş gözüküyor canım valla bulamadım
(15,743 puan) tarafından
Allah allah dolaba bak orda daa var bir suru ben ordan aldim
0 oy
tarafından
Bende senle aynı durumdayım ya bisey bulsam ya bedeni yok yada fiyati cok yüksek ya rengi güzel degil
0 oy
tarafından
Waikikiye baktnmı canm
0 oy
(15,831 puan) tarafından
Modacocukhatay eltim ordan alıyor canım bi bak bide modabebekhatay var ikisi de aynı sadece gruplandirmislar yaslari
0 oy
tarafından
Lcwdan filan bak bir sürü çeşit var. DeFacto var koton kids var. Bir çok yerde de indirim var 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 453 göst.
20 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Seher gelin (31 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 164 göst.
7 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 538 göst.
5 Mart 2022 Diğer kategorisinde Pamuk prenses (1,054 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 179 göst.
28 Aralık 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...