0 oy
198 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (6,791 puan) tarafından
Kizlar ben LC Waikiki den gömlek almıştım kendime. Çuval gibi oldu gömlek.ama farklı bir markadan aldım markastok yaziyordu. İade talebi oluşturdum. Küçük bebişim var kargoyu götüremem eşiminde izni yok bayrama kadar. Size asıl sormak istediğim Kuryeyi eve çağırınca ücret alınıyor mu? Alınıyorsa ne kadar alınıyor.?

2 Cevaplar

0 oy
(1,929 puan) tarafından
Ben trendyol dan iade yapmıştım o şekilde para almadılar canım ama lc sürecini bilmiyorum 
(6,791 puan) tarafından
Tamam kuzum benim teşekkür ederim ❤️
-Reklam-
0 oy
tarafından

Almiyo canm ben sürekli alışveriş yapıyorum 

Sadece iade kodunu unutma yaz içine at yeterli 

Kapıda alıp gidiyo zaten ücret vs almiyo

(6,791 puan) tarafından
Paketledim geri canim üstüne yapıştırsam olur mu ki ? ☺️
tarafından
Olur canm ♥️
(6,791 puan) tarafından
Teşekkür ederim canim benim ❣️☺️

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 274 göst.
9 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 399 göst.
9 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,858 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 255 göst.
8 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Melek.06 (202 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 343 göst.
3 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Melek.06 (202 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...