0 oy
195 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar bebeğim 1 aylık oldu. Bugun aylık kontrole götürdük doktora. Doktor, kalbinde küçük bir delik var ama yenidoğan bebeklerde bu oluyor ve doğumdan sonraki 2 ay içinde kendiliğinden kapanıyor dedi. Endişe edeceğinz bir durum yok ben sadece söylemek durumundayım. Söylediğim gibi kendiliğinden kapanıyor dedi. 2. Ayda kontrol amaçlı Bi baktırın yinede dedi. Bu durumu yaşayan varmı çok moralim bozuldu 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Moralin bozulmasın canım normal bir durum. Bizim 4.ayda kapanmıştı.

Kontrole götürmekte fayda var yine de
-Reklam-
0 oy
(6,156 puan) tarafından
En küçük kızımda da vardi kapandi canım çocukların yarısından fazlasında görülüyormuş bu durum
0 oy
(2,586 puan) tarafından
Benim kızıma da dediler şuanda kapanmış dediler 
0 oy
(3,323 puan) tarafından
Evet küçükse kapanıyor benim ikizlerimin birinde vardı 1 ay içinde kapandı şükür 

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 225 göst.
0 oy
9 cevap 647 göst.
24 Aralık 2024 Diğer kategorisinde ...Hilal... (439 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 334 göst.
2 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Merva90 (167 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 315 göst.
10 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Deryavn (13 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,055 cevap

367,375 kullanıcı

...