Ahh 23 nisan çocuğuyum ben doğum tarihim
Allahım eteğe kalbimi bıraktım nasıl güzellik bu böyle çok minnoş güzel güle güle giysin prenses
kimsesi olmayan gariban biz bayramlik bile almadik
Sadece ayakkabılarına bayıldım diyebilirim. Güle güle giysin kuzucuk
1,512,371 soru
24,668,291 cevap
367,118 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın