0 oy
206 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (76 puan) tarafından
Adetimin 2. Gününde almam gerekti geçti eczacı 5.gunude alabilirsin dedi basladim şuan 4 yada 5 yap kaldı 21 günlük haplar. Fakat adet sancısı geçiyorum 2 gündür böyle olurmu hapı bırakmam lazım mı çokta kullanımı hakkında bilgi alamadım doktordan acelem vardı 

3 Cevaplar

0 oy
(105 puan) tarafından
Haplar bitince adetin gelicek zaten o yüzden bitene kadar kullan
-Reklam-
0 oy
(17,127 puan) tarafından
Bitene kadar kullanıyorsunuz adet başlar bitince 

Bende adet düzensizliği yapmıştı bu arada
0 oy
(11,830 puan) tarafından
Adetin 1. Gunu basliyorsun eger unutursan 5. Gunu de baslayabilirsin hergun ayni satte duzenli unutmadan icmen gerek. Eger bir gun bile atlarsan z7 gun biyunca ek koruma yintemi kullanman gerek haplar 21 tane paket bitince 7 gün ara veriyorsun o sirada zaten adet olmus oluyorsun 8. Gun adet bitse de devam da etse basliyosun yeni kutu hapa21 gunluk kullanim

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 401 göst.
15 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Gamzeli_1 (254 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 291 göst.
19 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Sevcan05 (75 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 172 göst.
16 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Prenseees Annesi (169 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 281 göst.
2 Mart 2023 Diğer kategorisinde Kedimekimm (975 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,151 soru

24,665,595 cevap

366,957 kullanıcı

...