Dikimi benden şimdi bitti çok şükür sizce nasıl olmuş iki takım diktim biri bu diğeri yazlık soğuk olursa bunu giydiricm nasıl olmuş zice
boyle iste
Güzel olmuş ellerine sağlık güle güle giysin fıstık
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın