Kızlar oğlumda gelişim geriliği var bu mamayı raporlar her ay alıyorum ama çok pahalıya geliyor bu mamayı alıp satan bir çok insan var belkide tanıdığınız vardır her ay düzenli olarak alcam
1,512,234 soru
24,666,656 cevap
367,028 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın