0 oy
186 göst.
Diğer kategorisinde (108 puan) tarafından
1400 dü kilosu dönermi acaba bundan sonra normal doğum istiyorum

7 Cevaplar

0 oy
(16,325 puan) tarafından
Dönebilir de donmeyebilir de benim ki dönmedi sezaryen oldum 
-Reklam-
0 oy
(1,339 puan) tarafından
Nasip allah kolaylik versin
0 oy
(10,617 puan) tarafından
39 da döndü benim ki ama sezeryan oldum 
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Daha vakti var döner inşallah 
0 oy
(40 puan) tarafından
Bu haftalarda dönmesi mi gerekiyor  bilgim yokta bende gittigim de kontrole 33 haftalık oluyor bakalım ne dicek
0 oy
(27,125 puan) tarafından
Döner inşallah ya. Bilgim yok ama daha doğuma çok var. 2 ayda döner gider. Benim de 32 haftalık oldu bugün bebiş. Yarından sonra kontrolüm var 
0 oy
(88 puan) tarafından
32 de döndü benim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 186 göst.
0 oy
6 cevap 470 göst.
13 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Zzzzzz (1,746 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 249 göst.
27 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Prens-prenses annesi (545 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 118 göst.
28 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Esilaam (2,141 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...