Ya bebeğimi gören emiyor mı diye soruyor. He emiyor gel diyecem olmicak tövbe yaa. Emmiyor mama içiyor deyince de yüzlerini ekşitiyorlar. Benim mi garibime gdiyor yoksa lohusayken kafama taktım diye şimdi de söyleyince batıyor mu bana anlamadım. Size de garip gelmiyor mu yaa. Mesela bana ne başkasının çocuğunun emip emmemesinden dişinden yürümesinden emeklemesinden yanii
Bizim ülkede mamayı öcü olarak görüyorlar, benim kızım kilolu bir bebek olarak doğdu sütümü 1 ay verdim onun dışında 5. Ayına kadar full mama ile devam ettik. Mamayı kessin zayıflar vs. Diye saçmalayan çok oldu ki aylık 1 kilo zor alıyordu kızım. 5. Ayda birden mama reddi başladı. 6. Ayına kadar içiremedim zaten ondan sonrada günde 1-2 biberon zorla içiyordu. 9. Ayında 13 buçuk kilo idi ve ek gıda ile mamadan daha çok kilo aldı. Şuan 20 aylık 11. Ayında tamamen bıraktı mamayı 3-4 yaş giyiyor. Sanıyorlar ki mama kilo yapıyor
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın