+1 oy
1,317 göst.
Diğer kategorisinde (983 puan) tarafından

Ya bebeğimi gören emiyor mı diye soruyor. He emiyor gel diyecem olmicak:D tövbe yaa. Emmiyor mama içiyor deyince de yüzlerini ekşitiyorlar. Benim mi garibime gdiyor yoksa lohusayken kafama taktım diye şimdi de söyleyince batıyor mu bana anlamadım. Size de garip gelmiyor mu yaa. Mesela bana ne başkasının çocuğunun emip emmemesinden dişinden yürümesinden emeklemesinden yanii

26 Cevaplar

0 oy
(31,561 puan) tarafından
Sütüm vardı ama ben göğüslerim sarkmasın diye emzirmedim mama vermeyi tercih ettim diyesim geldi  :)  gerçekten bazı insanlar gerizekalı oluyor ya 
(983 puan) tarafından
Öyle oldu da da noldu yine sarkık bacım öyle desem belli oluyor derler dhdhd
(31,561 puan) tarafından
Yani insanlar dengesiz hangi anne sütü olmasına emzirebilecek olmasına rağmen emzirmeyip mama vermeyi tercih eder ki boş yapıyorlar işte laf ola beri gele
(983 puan) tarafından
Valla öyle. Sanki çok meraklıyız suyla mamayla uğraşmsya
-Reklam-
0 oy
(17,136 puan) tarafından
Onlar illa bi şey bulur o yüzden takmamak lazım 
0 oy
tarafından
İnsanlar tuhaf canım. Kızım şu an 9 aylık 7 aylıkken emmeyi bıraktı geçen ramazan da eşimin ananesi çatalı çocuğa uzatmış muhallebili kadayıf veriyor dedim yemez anane o yasak şu an. Sonra bağırmaya başladı çocuğun emmesi yasak,süt yasak, tatlı yasak ne yicek bu çocuk diyor emmeyi kendi bıraktı yasak değildi emmiyorsa yapabileceğim birşey yok ağzına tıkamam memeyi gerekli yiyecekleri veriyorum başka şeylere gerek yok dedim bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler Herşey vererek büyüttük. Belli oluyor anane ama şu an bizim zamandayız dedim kalktım çocuğu uyutayım dedim. Herkes o kadar seviyor ki emmese neden emmiyor emse aaa çok zayıf sütün mü yetmiyor diyor herşeye bir kulp bulmak o kadar kolay geliyor ki. 
(983 puan) tarafından
Nasıl da yapıyorlar ya. Bana ne milletin çocuğundan
tarafından
Keşke herkes bizim kafada olsa ama maalesef. Herkes kendinde bu hakkı buluyor yüz vermesen de. Resmen şey gibi geliyor aaaaa çocuklu anne gidip kendi bildiklerimizle darlayalım gibi. Daha önce de 6 aylık bebeğe patates kızartması veren bir insan o yüzden mimli ben de
0 oy
(6,958 puan) tarafından
Napcan sen mi emzircen de gec. Ben emziriyordum, o zamanda yetiyo mu yok agliyo ac diyolardi. Herkes bisey der kulaklarini tika devam et bildigin gibi. Annesi sensin kime ne nasil besleniyorsa.
0 oy
(2,687 puan) tarafından

Bizim ülkede mamayı öcü olarak görüyorlar, benim kızım kilolu bir bebek olarak doğdu sütümü 1 ay verdim onun dışında 5. Ayına kadar full mama ile devam ettik. Mamayı kessin zayıflar vs. Diye saçmalayan çok oldu ki aylık 1 kilo zor alıyordu kızım. 5. Ayda birden mama reddi başladı. 6. Ayına kadar içiremedim zaten ondan sonrada günde 1-2 biberon zorla içiyordu. 9. Ayında 13 buçuk kilo idi ve ek gıda ile mamadan daha çok kilo aldı. Şuan 20 aylık 11. Ayında tamamen bıraktı mamayı 3-4 yaş giyiyor. Sanıyorlar ki mama kilo yapıyor :D

0 oy
(4,757 puan) tarafından
Çok meraklıyız uzerimeize vazife olmayan herşeyi sorarız utanmasak daha neler sorcaz da bakma:D
(983 puan) tarafından
Soruyorlarrrr
Nasıl korunuyorsun
(4,757 puan) tarafından
Tobe tobe onlara ne

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 496 göst.
28 Eylül 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,312 göst.
4 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...