0 oy
175 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından
Benim bebegim henuz 20 aylık ve dogdugundan bu yana sol göğsümün ucu olmadığı için onu hic emmedi. Zamanla oradan sut gelmemeye başladi doğal olarak fakat son günlerde sertlik bir yerden başlayıp goğüsümün uç kenarlarina kadar geldi bu sertlik dokununca asiri canim aciyor 5 gündür cekiyorum ne yapmaliyim hangi doktora gitmeliyim öneriniz nedir?

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Emzirme danışmanına gitmelisin canım mutlaka bebeğini götürdüğün çocuk doktoruna danışmalısın 
(1 puan) tarafından
Yani aile hekimime
tarafından
Hayır canım sağlık ocağı bişey yapmaz bebeğinin kontrolleri için aile hekimi değilde çocuk doktoruna gitmen lazım aslında
-Reklam-
0 oy
(913 puan) tarafından
Lahana yaprağı kaynatıp göğsünüze koyun şişliği alıyor ama geçmezse doktora gidin mastit olmuşsanix kötü olur ama siz gene doktora görünün

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 384 göst.
0 oy
11 cevap 1,019 göst.
0 oy
0 cevap 105 göst.
11 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Zzzzzz (1,746 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 315 göst.
23 Kasım 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,842 cevap

367,250 kullanıcı

...