0 oy
325 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (772 puan) tarafından

image

    Sorum yukarda

5 Cevaplar

0 oy
(1,451 puan) tarafından
Guzel kumasin mali onemli
(772 puan) tarafından
Aerobin kumşmış canm
(1,451 puan) tarafından
Kotu durur ferecede
-Reklam-
0 oy
tarafından
Modeli çok hosuma gitti kuması ne acaba
(772 puan) tarafından
İthal aerobinmiş canm
0 oy
(1,661 puan) tarafından
Renginde modelinde güzel kumaşı neymiş bakıp alabilirsin
(772 puan) tarafından
Teşkkür ederim canm
0 oy
(4,884 puan) tarafından
Rengi de modeli de güzel görünüyor 
(772 puan) tarafından
Saol canm
0 oy
tarafından
Ben pek beğenmedim cnm ya alinmazsan daha güzel modeller var ve rengini de bence siyah tercih et 
(772 puan) tarafından
Siyah bikaç tane var. Çok toz vs oluyo bide farklı renk denyim dedim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 327 göst.
25 Aralık 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Kulpsuzkupa. (460 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 476 göst.
15 Mart 2023 Diğer kategorisinde Son_bahar (2,729 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,945 göst.
0 oy
15 cevap 1,059 göst.
22 Ocak 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...