0 oy
145 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,166 puan) tarafından
Hanımlar merhaba kızım 2 yaşında Enfeksiyon kapmış kan değerleride düşük çıktı iştahı yoktu kaç gündür iştahı biraz yerine geldi gibi ama diş etindeki şişlik ve kızarıklık yüzünden hiçbir şey yemiyor ağrıyor diyor sürekli. Ben bu diş etindeki probleme nasıl çözüm bulabilirim.Doktor fısfıs falan verdi ama yine de evde de yapabileceğim bu süreci hızlandırabileceğim bir şey var mı.

1 cevap

0 oy
(3,166 puan) tarafından
Güncelleme yapayım. Tavsiyelerinizi alayım hanımlar.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 211 göst.
2 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Elif21 (3,285 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 186 göst.
12 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Yamukprenses (2,939 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 148 göst.
21 Kasım 2022 Diğer kategorisinde İremcan (282 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 210 göst.
20 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ygurbet (267 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,586 soru

24,671,101 cevap

367,265 kullanıcı

...