0 oy
883 göst.
Diğer kategorisinde (1,851 puan) tarafından
Hangi ay ücretsiz gelicek fatura ya, da gelen var mı 

16 Cevaplar

+2 oy
(65,016 puan) tarafından
esime bugün mesaj geldi bu ay ücretsiz diye seçim gecsin bakalim bir dahaki ay fazlasiyla sokarlar
(13,007 puan) tarafından
Ay güldüm yaa o kdr haklısın ki
(65,016 puan) tarafından
***** mi bu devlet onca insanın dogalgazini.odesin hala.havalar ısınmadi geceleri açık bizim gör bak yazin dusuk gelen faturalar nasil zamlanacak
(13,007 puan) tarafından
Maalesef ki öyle
Oturduğum bina eski doğal gazlı degil
(65,016 puan) tarafından
sobali mi sizinde.komure zam gelir canim
(13,007 puan) tarafından
Alıştık cnm hiç bir zam  beni sasirtmiyo oksijen bedava diye seviniyorum yoksa ne yapardık
-Reklam-
+1 oy
(178 puan) tarafından
Dün geldi fatura bize 0
0 oy
tarafından
31 mayısa kadar ücretsizmiş henüz gelmedi bize fatura 
(1,851 puan) tarafından
Belli Bi limiti var mı bize de gelmedi
tarafından
Tam bir bilgim yok ama bu tarihe kadar yakılsada gelmiyormuş
0 oy
(8,152 puan) tarafından

Soba kullanan ben çıkıyorum posttan:D

tarafından
Geç kaldın durduğun kabahat:))))
(1,851 puan) tarafından
Hangi şehirdesiniz ki
(8,152 puan) tarafından
Erzurum da
Ama köydeyim

Aha gittim ben:)
(5,290 puan) tarafından
Dur kız benide al bende kaçar
Şansımız yokmuş sfghhjjk
(8,152 puan) tarafından
He kiz :) o yönden sans vurmadi
0 oy
(9,268 puan) tarafından

Bekliyorum bende bakalım yarın yada birgün keserler faturayı :D

0 oy
(7,140 puan) tarafından
Bizim bu ay gelmedi fatura. Ücretsiz oldugu için heralde. Başka şehirlerde 0 TL olarak geliyormuş bize hiçbişey gelmedi
0 oy
(1,015 puan) tarafından
Bugün eşime mesaj gelmiş 5 mayıs a kadr yazıyormuş hani 31 mayıs di 
0 oy
(2,661 puan) tarafından
25 metreküpe kadar ücretsiz. Eşim gösterdi demin. Bi arkadaşı mesaj atmış ona gelen mesajı. İşte bilmem ne kadarlık faturanız devlet tarafından karşılanacak bu ay gibisinden bişey 
0 oy
tarafından
mayis ayi ucretsiz die duydum yani gecen ay ucretliydi
0 oy
tarafından
Benim geldi sıfır yazıyordu 800 TL gelmiş aslında ama ödenmiş yani..
0 oy
(5,290 puan) tarafından
Canım ücretsiz değil

Sadece belli bir indirimi var 

Mutfak ve banyo filan diyordu haberlerde

Sanma ki kuruş ödemeyeceksiniz

Aç bak Google'dan 
(1,294 puan) tarafından
Şu ve mutfak yıl sonuna kadar ücretsiz sadce bu ay tum ısınma bedeli karşılanıyor
(17,489 puan) tarafından
yukarıdaki cevapları oku ücretsizmiş
(1,294 puan) tarafından
Karşılanıyor derken devlet karşılıyor ücretsiz yani onu dmek istedim
(17,489 puan) tarafından
Evet bizim 4 Mayıs da gelmesi lazımdı doğalgaz gelmedi ücretsiz bunay
0 oy
(772 puan) tarafından
Bize geldi fatura 0 yazıyodu canım. 1 mayısa kadar ücretszdi. 
0 oy
(1,185 puan) tarafından
Gorumceme gelmiş 1500 tl altında ödenecek tutar 0 yaziyormus
0 oy
(603 puan) tarafından
31 Mayıs'a kadar gelen ilk fatura yani Nisan'da kullandığın doğalgaz bedava oldu. Bizim fatura beşinde geliyor gelmedi. Devlet tarafından ödendi çünkü ama şimdi yaktıklarımızı kendimiz ödicez. Yani Haziranda gelecek olan faturayı.Ama 25 metreküp bedava yine. 
0 oy
(2,278 puan) tarafından

Buay ödenen ler de iade olacakmış sanırım 

image

0 oy
(15,831 puan) tarafından
Dün gelmiş bizim

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 959 göst.
30 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Ecrin6516. (188 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 477 göst.
13 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Mevlanaa (4,848 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 522 göst.
1 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Citipiti (6,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 400 göst.
24 Nisan 2023 Aile & Aşk kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,555 soru

24,670,776 cevap

367,240 kullanıcı

...