Soba kullanan ben çıkıyorum posttan
Bekliyorum bende bakalım yarın yada birgün keserler faturayı
Buay ödenen ler de iade olacakmış sanırım
1,512,555 soru
24,670,776 cevap
367,240 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın