0 oy
208 göst.
Diğer kategorisinde (22 puan) tarafından
Sezeryan oldum 1 ay önce yarım bayiltmak istediler ve 5 -6 kere belden iğne vurdular ödem varmis sırtımda gecmiyormus. Israrla vurdular ama yine tutmadı. Genel baymak için bide elimden vurdular. Şuan belim çok agriyo ondan olabilir mi. Tutmuyorsa neden ısrar eder ki bı insan. 

2 Cevaplar

0 oy
(16,103 puan) tarafından
1 kerede vursalar bel agrisi olacak olanda oluyor canim. 
-Reklam-
0 oy
(9,267 puan) tarafından
Bende belden uyusturmali olduğumda banada iğneyi vurmak için bayağı uğraştı. Onunda yan etkisi olur bel ağrısına 

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 495 göst.
+2 oy
21 cevap 2,091 göst.
21 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,472 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...