0 oy
130 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
2bucuk yaşında kızım var.litrelik kefir alıyoruz kendime ,ona da veriyorum ama sınırlaması Varmi ,bilginiz varmı . yetişkinler gibi 1bardak olurmu yoksa fazlamı gelir

1 cevap

0 oy
(16,097 puan) tarafından
Olur kiz niye olmasin benim oglum iciyo 150ml bazen 300 iciyo gunde
tarafından
Kız nette fazlası zararlı diyo aklıma takıldı.benim kızda bazen fazla istiyo ,acaba bir şey olur mu diyorum
(16,097 puan) tarafından
Valla benimki agustosta 3 olacak. 2 senedir iciyo nerdeyse simdiye kadar bi sikinti yasamadim :) herseyi icer hemde icmeyi cok seviyo :) m.suyu sut kefir ayran ihlamur falan aklina ne gelirse
tarafından
Benimki de Eylül'de 3olacak inşallah .iyi ozaman ya vereyim gönül rahatlığıyla
(16,097 puan) tarafından
Yani oturup 1 litre icecek hali yok canim gunde. Benimki arada biberonla iciyo :) o yuzden hani biliyorum 300diye. 2 biberon ictigi oluyo 150den
tarafından
Yani canım haklısın :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 294 göst.
23 Mart 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 203 göst.
21 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 533 göst.
12 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 209 göst.
2 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,495 soru

24,669,975 cevap

367,201 kullanıcı

...