0 oy
160 göst.
Diğer kategorisinde (2,525 puan) tarafından
2 gün önce de test yaptım çıkmadı yani adetden 8 gun önce adetime daha 6 gün var kahverengi leke ler gelmiş   hiç daha önce normalde de olmadım gebeliklerimdede yerleşme kanaması görmedim belim ağrıyor karnm sızlıyor afet olacak gbi ayaklrm usuyo göğüs hassasiyetyi kasik batması yok ama ondan değildr dıye düşünüyorum da bilemedim ilk defa oldu ( WC eğitimndeym zor geçiyor oğlumda acaba streste bağlı erken adet mi olacam ) bu kdr erken olmamıştım 

2 Cevaplar

0 oy
(3,898 puan) tarafından
Benim yerleşme kanamam 6 gün kala gelip 3 gün sürmüştü azalarak bitmişti huylanıp reglden den 2 gün önce test yaptım evde pozitif cıktı ertesi gün gittim kan verdim sonra.muayene oldum 5.3 hamile çıktım.. Benim de adet belirgin yoktu da aşırı bir göğüs ucu hassasiyeti oluşmuştu kıyafetten bile irite oluyordu da reglden önce de oluyor diye hiç aklıma.hamilelik gelmemişti ama.hamileliktenmis demek
(2,525 puan) tarafından
Benm bı önceki öyleydi aşırı derece ağryidu şuan yok ondan yoktur diye düşünüyorum ilk defa böyle brısey yaşadım bu arada benim dün gece olmuş uyankdm bı dsha olmadı
-Reklam-
0 oy
(356 puan) tarafından
Aynı soruyu sormak için geldim cevap verirler inşallah 

Dünden beri adet olacağım hisler var günümü hatirlamiyorum ama hissediyorum bugünde sabah beri kahverengi leke yarına kesin belli olur ama ben korkuyorum hamile olabilir miyim kızım henüz 13 aylik
(2,525 puan) tarafından
Korunuyormuydnz bnm bı değer olmuş çok az oda devamı gelmedi

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 93 göst.
4 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Asyaagg (291 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 613 göst.
0 oy
4 cevap 340 göst.
26 Şubat 2023 Diğer kategorisinde meraklianne (69 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 273 göst.
10 Nisan 2026 Diğer kategorisinde eslemree (1,826 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,553 soru

24,670,717 cevap

367,237 kullanıcı

...