0 oy
175 göst.
Diğer kategorisinde (1,491 puan) tarafından
Böyle şeylere hiç inanmam bebeğimin Pazar günü kırkı çıktı işte öyle annem sordu kırk uçurmasi yaptın mı diye yapmadım bilmiyorum hani inanmıyorum da yapmayınca bişey oluyor mu 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yapmanin öneminin büyük olduğuna ve şart olduğuna yemin edebilirim ama nedendiye açıklayamam yani şundan şundan diye ama gerekli sonradan rahatsizlandiginda falan sorarlar yarı kırkıni kırkıni zamanında mi yaptın diye bizzat yaşamasaydim bende hiç inanmaz ve saçma gözüyle bakıyordum ne kadar gereksiz kırk yaş topla onu bunu yap diye 
-Reklam-
0 oy
(9,423 puan) tarafından
Hurafe......
0 oy
(1,043 puan) tarafından
2 çocuğumda da yapmadım 
0 oy
tarafından
Dinen zorunlu değil. Yapıp yapmamak sana kalmış. Adetlerden kaynaklıdır. Örf adet uygulamadığım için birşey yapmadım. Banyo yaptık ikimizde o kadar sonra yattık uyuduk. 
(1,491 puan) tarafından
Yani bizde öyle yaptık değişik bişey de olmadı

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 530 göst.
12 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Asabii (1,457 puan) tarafından soruldu
0 oy
37 cevap 2,203 göst.
16 Mayıs 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 286 göst.
15 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Emine S (39,744 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 383 göst.
11 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Seda1 (4 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,741 soru

24,673,108 cevap

367,376 kullanıcı

...