0 oy
248 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (339 puan) tarafından
Hanımlar regl oldum bugün ama dün geceden beri inanılmaz bir şişkinlik var bende ozellikle karnım patlayacak gibi ağzıma lokma alamiyorum yer yok gibi su içemiyorum. Bu şişliği ilk defa yaşadım regldan dolayıdır öyle değil mi ve ne zaman geçer ne yapsam hızlı geçer 

2 Cevaplar

0 oy
(339 puan) tarafından
Yaşayan yok mu 
-Reklam-
0 oy
(1,185 puan) tarafından
Yürüyüş yapabilirsin imkanın varsa reel bitince iniyor zaten siskinlik
(339 puan) tarafından
Beş gün sürecek mi yani bu şişlik çok kötüyüm canım inan su içemiyorum
(1,185 puan) tarafından
Canım belki miden den kaynaklıdır şişkinlik adet şişkinliği karın da oluyor yeme içmeyi de etkilemiyor hiç bende öyle en azından maden suyu falan iç geçmezse doktora görün istersen

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 741 göst.
18 Mayıs 2023 Aile & Aşk kategorisinde Sever (1,754 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 221 göst.
2 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Fatmayaren (879 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 746 göst.
3 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 338 göst.
1 Mart 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,757 soru

24,673,420 cevap

367,402 kullanıcı

...