0 oy
785 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (161 puan) tarafından
Kızlar bugüne kadr uyutana kadr anam agliyodu ..uykuya savaş açmıştı resmen bizi yorup olduruyodu ..smdi açıyorum bu uygulamadaki dandini ninnisini oturtuyorum kucağıma ninni yarıya  gelmeden Eymen uykuya dalıyor..ay Allah'ım çok şükür  ::D)) kendim nazar degdirecem diye korkuyorum

7 Cevaplar

0 oy
(1,517 puan) tarafından
Kaç aylık :) 
(161 puan) tarafından
7 aylik canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Maşallah de kız kendi kende nazar degditecen bebeise :DD
(161 puan) tarafından
:)) sorma ya çok mutlu oldum ins hep böyle uyur
0 oy
tarafından
bende onu dinletiyodum canim bi ara elim baska muzige değse degisse hemen aciyodu kalkiyodu :))) 
(161 puan) tarafından
Bı ara mi  noldu sonra smdi dinlemiyor mu yoksa
tarafından
büyüdü canim telefonu istiyor :)
(161 puan) tarafından
Ohoo :)) her evresi ayrı dert
tarafından
hemde nasil :) kumanda tel onun :)
0 oy
(7,480 puan) tarafından
Ben doğduğundan beri öyleyim ama kucağıma alıştırmadım kuzum beşiğinde uyuyor 
(161 puan) tarafından
Birazcık sankim ;;))
(7,480 puan) tarafından
Yok kiz benim ki bakmıyor dandini ile başlayıp aspiratör sesi ile bitiriyorum :))))
tarafından
kucuk ama demi doruk
(7,480 puan) tarafından
Tam 11 ay 3 günlük kuzum
(7,480 puan) tarafından
5 dk durmayan dana sıfatında;)))) paso yer biti gibi her yerden cikiyor :) sıralıyor 3 adım atıp düşüyor
0 oy
tarafından
Benim kızım onu dinlerken dudaklarını büzüp ağlıyor :D
(161 puan) tarafından
::))) Allah'ım ya hepsi ayrı dert
0 oy
(187,424 puan) tarafından

Kız niye uyutuyon yaa benimki dogunca hoc uyumasada olur ben sever minciklar dururum :ermm:

(8,779 puan) tarafından
kiz sen doğur seni çok m.ediyom bende mıncıklayım isterim ama uyumayınca miz kiz oluyorlar canım Minciklanmak icin uykusunu alamdı lazim:))
(161 puan) tarafından
Hele doğur :D. Uyusun da azcik dinleneyim diye  dua edicn
0 oy
(8,779 puan) tarafından

kiz gel sana sarılacam oğlanı salliyordum postunu gordum açtım şarkıyı bu hemen uyudu ya normalde bi yarım saat sallamam lazim paşayı sevdi galiba:)

(161 puan) tarafından
Sarılalım  balım  vala bnde yeni buldum işe yarıyor
(8,779 puan) tarafından
ayy cidden sevdim bunu

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 375 göst.
+1 oy
3 cevap 208 göst.
0 oy
10 cevap 321 göst.
0 oy
8 cevap 411 göst.
3 Temmuz 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nurnisamm (1,027 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...