0 oy
225 göst.
Diğer kategorisinde (15 puan) tarafından
İki kızım var bugün çok yoruldum 3 aylık bebegimde sürekli ağlıyor ve uyumuyor çok sinirliyim yardım eden kimse yok napiyosunuz böyle durumlarda vallahi kafayı yememe az kaldı 

3 Cevaplar

0 oy
(796 puan) tarafından
Ben kafayi yiyorum sadece. Kendimi yiyip bitiriyor icime atiyorm bak ata ata dişim enfeksiyon yaptı Ağrıdan duramıyorum işte.. 
(15 puan) tarafından
Aynen bende şuan öyleyim sonra çok üzülüyorum onlara kızıp bagirinca ne yapsak olmuyo malesef
-Reklam-
0 oy
(368 puan) tarafından
Yardim edenim yok buyuk oglumun yapacaklarıda kısıtlı zor bi bebe bendeki gece gündüz kisa uykulari var yani uyudugunda dinlensem is kaliyo is yapsam uyumadigim icin  pertim cikiyo yemek falan hakgetire zaten ama zamanla duzelicekler sabir onemli olan 
0 oy
(4,436 puan) tarafından
Bazı günler benimde öyle olıyor dün eşim 12 de işten geldi adama yarım saat el kadar çocugu şikayet ettim bunu yaptı şunu yaptı diye en son o da güldü farkında mısın resmen çocugu şikayet ediyosun diye ama gerçekten bazı günler dişlerimi sıkmaktan çenem başım ağrıyor artık vücudumun her yeri ağrıyor ama ne yapalım böyle böyle büyüyecekler benimki 15 aylık az sesim yükselsin o da bana bağırıyor ya :(

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 347 göst.
0 oy
8 cevap 913 göst.
12 Ağustos 2022 Aile & Aşk kategorisinde KEBELEK (1,747 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 493 göst.
0 oy
14 cevap 813 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,342 cevap

367,397 kullanıcı

...