Amin amin inşallah canım bende o yüzden kışı sevmem hep spor salonlarinda orda burda yatıp kalkiyolar
Amin amin amin inşallah ,
Düşenin halinden kimse anlamaz , karnı tok olan aç olanı düşünmez ...
1,512,234 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın