Amin amin inşallah canım bende o yüzden kışı sevmem hep spor salonlarinda orda burda yatıp kalkiyolar
Amin amin amin inşallah ,
Düşenin halinden kimse anlamaz , karnı tok olan aç olanı düşünmez ...
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın