Amin amin inşallah canım bende o yüzden kışı sevmem hep spor salonlarinda orda burda yatıp kalkiyolar
Amin amin amin inşallah ,
Düşenin halinden kimse anlamaz , karnı tok olan aç olanı düşünmez ...
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın