0 oy
476 göst.
Diğer kategorisinde (1,540 puan) tarafından
Kizlar kizim az öksürüyor ve hırıltısı var ilaçları kullanıyoruz çok terliyor düş aldırsam hasta olur mu iyice rahatlar diye düşünüyorum ama bir yanımda korkuyor 11 ayluk 

15 Cevaplar

0 oy
tarafından
Asla cesaret edeemem
(1,540 puan) tarafından
Ya çok terliyor kafası falan
-Reklam-
0 oy
(1,266 puan) tarafından
Aksinee rahatlarr vucudu raat rahat uyur hem
(1,540 puan) tarafından
Bende öyle düşünmüştüm
(1,266 puan) tarafından
Aynn oyle gecmis olsin cnm
0 oy
(9,285 puan) tarafından
11 aylıkmış bişey olmaz canım.. sıcak tut ortamı saçlarınıda kurut hemen pencere felan da açma .aksine rahatlar .ben böyle zmanada uyku zmanına denk getirip yapardım banyo sonrası hemen ayağıma yatırıp battaniye ye sarar uyuturdum .. 
(1,540 puan) tarafından
Cok haraketli terliyor uyuyor terliyor saçları hep ıslak gibi ne kadar kıyafet degistirdim ama olmuyor
0 oy
(2,691 puan) tarafından
benimde oğlum bı hafdadir burnu akiyo oksuruyo duş aldırdım iki kere rahatladı vücudu rahatlıyo daha iyi uyuyo sıcak tut içeriyi hiç bişey olmaz 
0 oy
(7,369 puan) tarafından
Duş cocuklari hasta etmez canım aksine hasta çocukların burnunun açılmasını ve rahatlamasını sağlar sadece soğuk havalarda suda fazla tutmadan çabucak yıkayıp çıkması lazım 
0 oy
tarafından
Aldırabilirsin ayaklarını sırtını sıcak tut yeter 
0 oy
(703 puan) tarafından
Zaten hasta  ben aldırırım duş aksıne teri gider  mıkroplar gider açılır ferahlar dıye dusunuyorum dusunup aldırır  yemegını yedırır ılacını verır uyuturum genelde 
0 oy
(9,700 puan) tarafından
Ateşi olursa aldorırım  yoksa yaptırmam sılerdım
0 oy
(31,541 puan) tarafından
Terle mikrop atıyor diyoruz sonuçta bence iyi gelir ama çabucak giydirmen ve çok tutmaman daha mantıklı sanki 
0 oy
(187,456 puan) tarafından
ben dogdugundan bu yana gunluk yikarim
0 oy
tarafından
Su iyi gelir canım. Sünizleri filan boşaltır rahatlatır. 
0 oy
(2,386 puan) tarafından
bence iyi bile olur canım rahatlar
0 oy
(27,122 puan) tarafından
Havalar ısındı. Soğuk da yok. Bence yikasan bişey olmaz. Burnu tikaliysa hatta iyi bile gelir. Banyodan çıkınca üşümesin yeter. Saçlarını güzelce kurutursun
0 oy
(2,079 puan) tarafından
Onun teride mis kokuyodur. Hic riske atipta dus aldirma. Birak koksun:) daha cok hasta olur 
(1,540 puan) tarafından
Annem iyice hasta olur dedi niye dalga geciyorsun bilmemek ayıp değil güzelce söyleye bilirsin
(2,079 puan) tarafından
Daha nasil guzel soyleyebilirim ki. Dalga gecemedim valla:)
(1,540 puan) tarafından
Özür dilerim o zman ben yanlış anlamisim
(2,079 puan) tarafından
Sorun yok cnm
0 oy
(2,127 puan) tarafından
Hastayken duş çok iyi geliyor. Teri atar, gözenekler açılır, burnu açılır. Doktor bize mutlaka duş aldır ama kısa tut demişti. Uzun bir banyo değil kısa bir duş aldır diye

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 133 göst.
25 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Birhilall (3,110 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 197 göst.
27 Eylül 2023 Diğer kategorisinde curious (1,721 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 470 göst.
5 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Gülnurknd (140 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 344 göst.
23 Haziran 2022 Diğer kategorisinde yesmesn (746 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,690 soru

24,672,344 cevap

367,335 kullanıcı

...