+1 oy
735 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (897 puan) tarafından
Herşey çok pahalı ikinci el bakıyorum 
notu ile kapatıldı: Yasak post

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Uzun mu kısa mı bir çok abiyelerim var 
tarafından
Bahar benim kız tam 1 yaşına 1 2 gün kala 6 tane bi anda çıkardı aşırı zor ama bebekten bebeğe değişiyor belki az az çıkarır Rabbım şimdiden yardımcınız olsun
tarafından
Amin kuzum ya doktora sordum diş çıkarmayan bebek yoktur dedi bu yaşta protez idşte yapamam dedi :)
tarafından
Protez mii sjsjs işte diyorum ya bebekten bebeğe değişiyor bazı bebekler daha çabuk çıkarır bazıları geç benimki 1 yaşına gelince yürüdü bi anda diş çıkardı baya zorlandık şimdide 16 aylık daha ne gelen var ne giden ssjsj
tarafından
Hahha benimkide yürüme arkadaşı ile yürüyor bakalım yürücek herhalde :)
tarafından
O zmn seninkide 1 yasa gelmeden hepsini bi anda yapacak :)❤️
-Reklam-
0 oy
(7,011 puan) tarafından
Ben satiyorum canim. Dolap uygulasina koydum. 36 beden.
(897 puan) tarafından
İsim alabilir miyim
(7,011 puan) tarafından
Canim ismim yokta. Linki birakiyorum
https://link.dolap.com/ukf3pu
(897 puan) tarafından
Teşekkürler canım
(7,011 puan) tarafından
Rica ederim csnim, resmini ekliyorum asagi.
0 oy
tarafından

image

image

image

Foto attım canım buraya da atıyım 
tarafından
Ben giymedim kı kuzum kuzenımındi o verdi ben tesettürlüyüm diye satmak istiyorum
(897 puan) tarafından
Anladım canım tek omuz açık olmayaydi iyiydi
tarafından
İsteyen olur ınsallah çıkartırım elimden
(897 puan) tarafından
Olur olur güzel elbise de ben kol altı görününce rahatsız oluyorum doğumdan sonra sis oldu srakik duruyor
tarafından
Doğrudur kuzum
0 oy
(7,011 puan) tarafından

Bu elbise canim. 

https://link.dolap.com/ukf3pu

image


(897 puan) tarafından
Evet canım baktım elbise güzel ama balık model tarzı arıyorum
0 oy
(1,185 puan) tarafından
Benim var canım balık model tarzı nişanimda giyindim sadece uzun ağır abiye ama 
0 oy
tarafından
Kader yıldız var o satıyor bı tane 
tarafından
Sağol esmoşum ekledim istemedi
tarafından
Güzel bir elbise aslında
tarafından
Evet çok güzel canım tek omuz model istemiyormuş koltuk altı görününce rahatsız oluyormuş
0 oy
(4,868 puan) tarafından
ben de var ama satmayı düşünmedim hiç 
0 oy
(17,136 puan) tarafından

vaaaaaaaar :) dolap hesabıma bakabilirsın sweetcabinett 

bi kere giydım bedenimiz aynı

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 171 göst.
0 oy
2 cevap 338 göst.
0 oy
9 cevap 651 göst.
29 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 444 göst.
24 Nisan 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,790 soru

24,673,897 cevap

367,425 kullanıcı

...