0 oy
238 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (163 puan) tarafından
gecen de post acmiştim mama ve bez icin ihtiyaci olan yazabilir kargo ucretini oderse verebilirim 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım muhtarlıga beledıyeye vs versen daha ıyı bence
-Reklam-
0 oy
(1,865 puan) tarafından
Mama değil ama beze ihtiyacım var 5 numaraysa almak isterim ama küçükse başkası ihtiyacını görsün 
0 oy
tarafından
Merhaba benim iki çocuğum var kiradayim ikiside bez kullanıyor gönderebilirsiniz almak isterim 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 148 göst.
5 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Canimkizim_ZE (982 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 273 göst.
7 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Mhmthan (159 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 760 göst.
27 Aralık 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 138 göst.

Kategoriler


1,512,301 soru

24,667,400 cevap

367,063 kullanıcı

...