0 oy
138 göst.
Diğer kategorisinde (499 puan) tarafından
Kızlar bir bulaşık aldım Arçelikten aldığım günden beri arızalı ve ben sürekli servis çağırıyorum en son tüketici hakem heyetine şikayet ettim gelip bulaşık makinemi atölyeye götürdüler 40 gündür makinem gelmiyor arıyorum talep oluşturuyorlar ses seda yok en son parça sipariş etmişler güya aradım dedim kabul etmiyorum sakın getirmeyin şimdi ne yapmalıyım eve getirseler almasam geri göndersem buna hakkım varmı?

2 Cevaplar

0 oy
(1,795 puan) tarafından
Para iadesi varmı yada farklı bir urun alma sansin
(1,795 puan) tarafından
Bunu mağaza ile konuş bence yoksa ürünü kabul etmeyeceğini belirt gerekli yerlere şikayet edeceğini biraz bu konularda baskın karakter olmak lazım ki karşı taraf geri adım atsin
(499 puan) tarafından
Yüz yüze mi görüşeyim diyorsun haklısın yarın eşimle gidecem bir bakalım ne olacak
(1,795 puan) tarafından
Bence en mantıklısı tamam belki onlarda bilmiyorlar urun arızalı ama neticede ayıplı mal satmış oluyor bunu ana şubeyle görüşüp halledebilirler
(499 puan) tarafından
Sağol canım ❣️
(1,795 puan) tarafından
Rica ediyorum
-Reklam-
0 oy
(6,046 puan) tarafından
Tüketici hakem heyetine bı daha başvurup para iadesi isteyin.. değişim yerine.
(499 puan) tarafından
Aynı konu hakkında 2.bir şikayet olunca karşı taraf derderslik mi ne yapabilirmis ondan yapamadım

İlgili sorular

+1 oy
12 cevap 307 göst.
22 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Büşraaaa (3,085 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 125 göst.
22 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Büşraaaa (3,085 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,582 göst.
24 Nisan 2021 Diğer kategorisinde ercno (140 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,733 göst.
23 Aralık 2020 Diğer kategorisinde Ecem'in Annesi ☺️♥️ (3,115 puan) tarafından soruldu

412,206 soru

12,409,045 cevap

44,750 kullanıcı

Kategoriler

...