0 oy
169 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar merhaba. Bu ara instagram da çok sık görüyorum. Biberiye otunu kaynatıp ,suyunu saça uygulayınca saçları gürleştirdiğini söylüyorlar... biberiye yağı da aynı şeyi yapıyormuş. Kullanıp sonuç alan varmı acaba? 

1 cevap

0 oy
(751 puan) tarafından
Bende aynı şeyi deneyeceğim herkes çok tavsiye ediyor genelde suyu diyorlar canım yağını duymadım 
tarafından
Aynen cnm çoğunluk la suyunu diyorlar. Ben bebek emziriyorum. Acaba kullanmamda sakınca olur mu ki......
(751 puan) tarafından
Bende emziriyorum canım ama kullanmayi düşünüyorum biberiyenin çok keskin bir kokusu yok zaten sadece saça uygulayacgiz zararı olmaz bence
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 178 göst.
20 Nisan 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Livmirmin1993 (676 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 536 göst.
28 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde nehir2020 (1,447 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 150 göst.
18 Eylül 2025 Güzellik-Bakım kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 171 göst.
5 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Nagiiiss (1,851 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,507 soru

24,670,064 cevap

367,208 kullanıcı

...