Arkadaşlar uygulamayı siliyorum. Burda o kadar kapasitesi düşük bilinçsiz ve uslupsuz o kadar çok insan varki muhattap olmasan onlar bir şekilde muhattap olmak için elinden geleni yapıyor. İyice tiksindim uygulamadan. Eski uygulamama donecem. Kendinize iyi bakin
1,512,150 soru
24,665,585 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın