0 oy
165 göst.
Diğer kategorisinde (1,039 puan) tarafından
Arkadaşlar ben 3 tane antibiyotik kullanıyorum şuan ve inanılmaz midem bulaniyo içerken sudan tiksindim artık görünce bile oguresim geliyo ya meyve suyuyla falan içsem olmazmi sizce :((((

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çay kahve hariç herşeyle içebilirsin canm içtiğin şeyin sıcak olmaması gerekiyormş insagramda bi doktordan duymuştm
(1,039 puan) tarafından
Teşekkür ederiiimm
-Reklam-
0 oy
(2,127 puan) tarafından
Onu bilmiyorum canım bence deneme de . Suyu hapı yutarken çok iç belki miden bulanmaz . Geçmiş olsun 
(1,039 puan) tarafından
Teşekkür ederiimm
0 oy
(239 puan) tarafından
Cnm seninki hap onu bilmiyorumda ben kizim aci oldugu icin surupu iciremedim meyve suyuna katmistim hemsiremiz bidaha oyle yapma dedi antipiyotik oldugu icin sade alinmasi gerekiyomus bosa gitti o gunku ictigi demisti 
(1,039 puan) tarafından
Anladım teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 127 göst.
3 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Helbest (261 puan) tarafından soruldu
+2 oy
5 cevap 451 göst.
7 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 212 göst.
0 oy
9 cevap 1,143 göst.
30 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,474 soru

24,669,612 cevap

367,187 kullanıcı

...