0 oy
168 göst.
Diğer kategorisinde (3 puan) tarafından
Benim kalp agrilarim cok oluyor neden olur?

1 cevap

0 oy
(5,124 puan) tarafından
Kan fazla pompalaniyo cunku o yüzden canim bebek buyudukce kalp daha cok calisiyo benimde carpiyo kalbim bazen doktora sordum normal insanın nabzi 80 90 sa hamilenin nabzi 110 120 olabilir demisti. Yine de korkuyosan doktoruna gittiginde soyle bi kalp grafigi filan cektir istersen.havalar da sicak nabiz yukselir yani
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 157 göst.
3 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Xeyale Azizli (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 208 göst.
3 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Xeyale Azizli (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 198 göst.
2 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Eslem 01 (902 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 403 göst.
26 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde 1prenses_1prens (715 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,842 cevap

367,250 kullanıcı

...