Stanley marka kullanıyoruz çok memnunum ömür boyu garantili bi ürün ve 2 gün sıcacık tutuyor çayı. Fiyatı pahalı ama bence değer
1,512,480 soru
24,669,695 cevap
367,190 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın