Merhaba arkadaşlar bir ay sonra kaynimin düğünü var. Ben büyük gelinim 26 yaşındayım. Bu ikinci gelin olacak. Neyse elbise bunu aldım ben mağazadan deneyerek aldım. Ama aynısı bu. 1.50 boy 63 kiloyum. Güzel mi sizce. Başka çok güzeller vardı ama ayridigim bütçe buna yetti.
sen begendıysen canım bızım fıkrımızın ne onemı var güzel günlerde giy
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın