0 oy
1,370 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (82 puan) tarafından
Bana kolye almıştı  peki ya size

45 Cevaplar

0 oy
(1,073 puan) tarafından
Sevgiliyken ilk kareli gömlek almıştı o zaman çok modaydı 11 sene öncesi :) evlendikten sonra çiçek heralde ya 
-Reklam-
0 oy
(5,118 puan) tarafından
İlk bulustugumuzda cicek almisti sevgililer gunumuzde de orkide gondermisti sagolsun
0 oy
(64,931 puan) tarafından
kazak bende corap almıştım anlik gelismisti o olay☺️
0 oy
(8,152 puan) tarafından
Altin bir saat 

İsmimim yazılı olduğu bir isimlik 

Bide ayıcıkla kalpli not defteri 
0 oy
(578 puan) tarafından
Orkide cicek almisti saksida, 12 13 sene oldu hala ilginç bir şekilde 2 senede bir çiçek açıyor ama bir gozu de topraga bakiyor gibi, yapraklarinin çiçeğinin rengi eskisi gibi canli canli degil, yavrusunu da aldım onun da 3. Senesi yanyana iki saksida birlikte takiliyorlar. Gözüm gibi bakarım o çiçeklerime. 
0 oy
(4,357 puan) tarafından
İlk telefon ikinci esarpti 
0 oy
(4,420 puan) tarafından
Üzerine güzel bi cümle yazdırdığı kalem ve eşarptı. Kabul etmemiştim ilk baş masa da bıraktım o da almam ben demişti karşı masa da bizi izleyen teyzeye rağmen zorla almıştım 
0 oy
(3,818 puan) tarafından
5.yilda telefon sagolsun ☺️☺️☺️
0 oy
tarafından
İlk buluşma da çiçek almıştı sonrası zorla silah zoruyla tehditle alınan hediyeler oldu xjxjxjjxnxnxnmxnx
0 oy
tarafından
Nişanlım olmasina günler kala okul forması almıstı shsjsj sevgili fln değildik sadece akrabamız abi diyordum iştemeye geldiler ilk çiçek yaptırmıştı hala duruyor.. Cok hediye aldı evlendikten sonra kolye bileklik yüzükler Nisanda takıldığından hariç hep alır, dogumdan sonra hediyeler fln shhshsh
0 oy
(9,420 puan) tarafından
Görücü usuluydu isteme çiçek çikolatası sayılıyor mu jsjssjjs

Telefon parfüm ve telefon kabı yaptırmıştı ☺️
0 oy
tarafından
Beş taş ve telefon 
0 oy
(8,044 puan) tarafından
Sözlülük dönemi dahilde saat aldıydı evlendikten sonra tam hatırlamıyorum:D 
0 oy
(3,305 puan) tarafından
Cikolatalarla dolu kartaneli kolyenin de olduğu bir kutu yaptırmıştı canım benimm 
0 oy
(8,115 puan) tarafından
Çiçek ve kolye 
0 oy
(8,852 puan) tarafından
Ayıcık bileklik 
0 oy
(10,511 puan) tarafından
İsmimim yazılı olduğu bir çakmaktı. Sigara kullanıyorum çünkü. Ve sigaradan mefret eder hep bırak der. 

Madem bırakmamı istyorsun neden çakmak aldın ilk hediye demiştim o zamanlar arkadaştık demişti. 
0 oy
(984 puan) tarafından
Çikolata kutulu içinde anahtarli ayıcık . Vermesi olay olmuştu benim yüzümden kapıyı kırıp girmişti dkklarca kapıya vurmuş o ara pisikiyatrist ilaçları bırakmıştım çok ağır bir uykuya dalmışım o sıra uyandım ve kapıcı vardı yanında eşimin korktum o sırada ben hemen kapiciyi yollayıp sımsıkı sarıldı Allah'ım tekrarını yasatmasın o an beni çok sevdiği anlamistim yeni evliydik 1haftalik filan 
0 oy
(1,583 puan) tarafından

Taşlı bir sonsuzluk kolye almıştı tanıştıktan 10 gün sonra sevgililer gününde :D<3

0 oy
(1,598 puan) tarafından
Tanışmıştık konuşuyorduk ama yüzyüze görüşme hiç olmamıştı. İlk gorusmemize gelmeden sana bir hediyem var evlensek de evlenmesek de ömür boyu unutamayacaksin dedi. Gittik görüşmeye. Birtane bebek patigi ve bandanasi almış gelmiş. Şok olmuştum. Ben çoktan karar verdim artık senin kararını bekliyorum demişti. 

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 1,467 göst.
17 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Figenbzts (219 puan) tarafından soruldu
0 oy
50 cevap 2,242 göst.
+2 oy
31 cevap 1,981 göst.
21 Nisan 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,216 göst.
20 Mart 2019 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...