0 oy
210 göst.
Diğer kategorisinde (1,329 puan) tarafından
21 aylik kızımı gündüz memeden kestim..sadece gece uyurken ve uyandığında 1 kez veriyorum artık.. yani 24 saatte 2 kez..ve gündüz hiç aramıyor bağımlılığı gitti..ama gece emerek uyuyor..sizce süt varken kesmeyip her gece emzirmeye devam etmeli miyim..vicdan yapıyorum hakkiymis gibi geliyor..ama kesmezsem sonra yine zorlanır mıyım ne zaman kesmeliyim hiç bilemiyorum..
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 574 göst.
8 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Merve011 (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 487 göst.
21 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Suskun1 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 805 göst.
7 Nisan 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Esma sultan (8 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 771 göst.
20 Haziran 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Syma (1,402 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,175 cevap

367,322 kullanıcı

...